קבלו הדמיה לציור קיר

לפרטים נוספים ותאום הדמיה של ציור קיר כדאי להתקשר 050-5809122 או למלא את הטופס

שימו סוף לאזורים מוזנחים ואפורים ברחובות העיר ובבינייני ציבור

הפכו פינות ישנות ומתקלפות למרחבים פורחים עם הגרפיטי וציורי הקיר של בן ודרור. עם למעלה מ-25 שנות ניסיון, אמנים אלו מתמחים בהפיכת ג'ונגלי הבטון של בתי ספר, ערים וסביבות עירוניות ליצירות מופת פורחות וצבעוניות. כאמני ציורי קיר וגרפיטי מובילים בישראל, בן ודרור שיתפו פעולה עם חברות ומוסדות ציבוריים מובילים, והפיחו חיים ברחובות ובבניינים באמצעות האמנות שלהם.

למה לבחור את ציורי הקיר שלנו?
להחיות את המרחבים העירוניים: ציורי הקיר הגרפיטי שלנו נועדו להפוך את הסביבה החינוכית והעירונית לתוססת ומרתקת יותר. על ידי שילוב יצירות אמנות תוססות במסגרות אלו, אנו עוזרים לטפח תחושה של קהילה ויצירתיות, מה שהופך את החללים היומיומיים ליוצאי דופן.

לשפר את הנראות העירונית: עבור ערים המעוניינות להגביר את המשיכה האסתטית והעומק התרבותי שלהן, ציורי הקיר שלנו מציעים שינוי מיידי. העבודה שלנו לא רק מייפה את הנוף העירוני אלא גם הופכת אותו למוקד עניין לתושבים ולמבקרים כאחד.

פתרון משתלפ ביחס לשיפוץ: בזמנים שבהם שיפוץ או בנייה מחדש מרתיע מבחינה כלכלית ולוגיסטית, שירותי צביעת ציורי הקיר שלנו בולטים כאלטרנטיבה זולה, מהירה ויעילה. הפיכת קירות אפורים וחסרי השראה לאמנות מרהיבה ומעוררת השראה היא המומחיות שלנו.

לבתי ספר ומוסדות ציבוריים: ציורי הקיר שלנו מציעים מרכיב חינוכי, והופכים קירות תפלים לסביבות למידה אינטראקטיביות. באמצעות אמנות, אנו יכולים להעביר מסרים היסטוריים, תרבותיים וחברתיים, מה שהופך את הלמידה לחוויה סוחפת ומעוררת חזותית.

פרטים

(5 reviews)
5/5

לקוחות שנהנים מקירות מרהיבים